10.03.2010

Jalan : SeKaRaNg...

Cerita pasal sekarang ni macam ni jalan nak berjalannya...

Okeh lepas semua perkara yang serabut-serabut sudah pergi jauh-jauh aku pon sekarang amik keputusan nak live my live on. Until the limit!!!

Maksud aku selama ni aku selalu buat perkara yang ntah apa-apa kan. Jadi sekarang nih, aku nak buat perkara yang perlu-perlu je. Sebabnya... Segalanya dah berubah kan sekarang. Tak lagi bercakap di telefon lama-lama, tak perlu siasat siapa yang suka mengacau dia. Dan apa-apa lagi lah.

Kecik ati aku bila ada orang tu kan, yelah bukan nak mengata tapi aku cuma nak cerita jer..jalan idup aku kan. Kalau apa-apa jadi kat aku boleh korang tau kan , cuma kalau aku dah takda memang lar korang tak leh baca blog aku lagi sebab tak da orang tulis. Kalau ada post baru tu yang penting bukan dari aku taw.

Aku selalu cakap, kan malu kan kalau kita minat kat orang tu tapi bila kita cakap isi hati kita dia kata macam -macam. Hipopotamus betul, kalau dah tak suka aku cakap jer lar. Jangan lar bagi alasan nak lari dari perkara-perkara yang melalikan lar, apa lar.Macam aku tak kenal dia tu sapa. Semua tu konspirasi duniawi belaka.

Kalau korang jumpa orang cam tu kan, jangan lar buat perkara yang pelik-pelik atau menaruh harapan pada beliau. Sebab nya akan jadik macam nih...

(Dia) + (Harapan Anda) = Anda Kecewa!!!

Bahaya beb..hahaha
berhati -hatilah anda...

Jalan-jalan ingat-ingat beb..lebih-lebih lagi orang tue wakkakaka...

No comments:

Blogger news

Blogroll