10.12.2010

Jalan : AnDa SaYa CaRi...

Salam kepada semua pembaca blog saya.

Memandangkan semalam merupakan sejarah dalam terciptanya blog saya mendapat the first 100 hits.



So, aku nak buat satu pertandingan. Sesiapa yang inginkan karyanya tersiar disini dan ingin mengasah bakat  anda sila hantarkan saya :

1.Karya anda ( penulisan yang ringkas tentang apa isu yang anda ingin ketengahkan).Panjang tidak melebihi 1000 patah perkataan.

2.Keaslian karya anda, kalau anda ambil orang lain punya, copy and paste saya akan reject at the first place.

3.Biodata anda, nama,alamat URL blog anda sekiranya ada, apa-apa butiran yang ingin anda sertakan sekiranya anda terpilih untuk disiarkan karyanya.

4. Emailkan karya anda di  piouse.syafie@gmail.com

Salam perjuangan anda....saya ada hadiah buat anda. Hanya SEORANG yang terpilih.

Jalan-jalan ingat juga kat saya yea...

No comments:

Blogger news

Blogroll