10.02.2010

Jalan : KeTaGiH...

Kelihatan saya macam nak menulis jer hari ini...

Jalan yang ini macam biasa ia bukan berkisar tapi berjalan macam ni...

Mesti korang terkejut kan..dalam satu hari 3 post aku buat. Post kali nih aku nak cerita jalan yang biasa aku lalu macam semalam dan macam hari-hari yang aku lalui selalu...

Kecewa ??? Sudahlah, aku malas nak bercerita kisah kecewa cinta aku. Bukan apa makin aku cerita makin sakit hati ada lar. Macam analoginya korang dah tau yang garam tu masin kan, tapi korang tetap jugak nak merasa nak makan sedangkan korang tau akibatnya. Jadi aku amik keputusan JANGAN buat lagi benda pelik-pelik yang makin aku buat nampak pelik.

Soo malam ni aku nak cerita bab kawan...

Kawan, macam - macam orang cerita bagi pendapat tentang kawan. Ada yang baik, ada yang datang bila perlu jer, ada yang hanya angap kita ni tempat persingahan, ada jugak yang memang nak baik berkawan dan berkongsi masalah.Semua lah..

Kadang -kadang ni kaum lelaki nih mudah mentafsir kemesraan seseorang dan keperihatinan kaum wanita atau perempuan yang dekat dengan dia sebagai kasih dan cinta. Kalau korang nak samakan aku ngan mereka tue, aku akan kata ada, tapi itu DULU.

Kalau ada pon aku akan kata kat diri aku," Ala kalau kawan-kawan ni ko tak yah nak feeling2 lar...buat jiwa2 jer"...Jangan terasa.

Ada jugak yang nak perahtian dari kita, mula-mula kita ingat dia ni nak mendekati kita, tapi sebenarnya sekadar nak melampiskan kesepian yang sedang dia hadapi bila tak ada orang nak layan dia.. hahahah kesian tol minah kalau cam nih.Aku kadang selamba jer layan, bukan apa sekadar nak jaga hati dia..tak baik taw orang ,mintak tolong kita tak tolong...

Tapi takpe lar, aku tau yang aku nih boleh tolong sekadar yang termampu, yang diluar jangakaan dan stail gedik mengada-ngada SORRYY!!!

Entahlah..aku selalu call member aku sorang nih, dia ok je bagi aku pendapat kalau aku ada problem. Kekadang rasa kan baik kalau dapat orang cam dia...Hahaha aku ni pon bukan baik nak orang baik lak...Kener tengok cermin lah pie.

Lagi satu aku ingat kat member aku yang selalu tenangkan aku masa aku tengah kalut-kalut dan sedang emo2.Baru tadi pagi dia kata kat aku Cinta Hakiki Hanya Cinta Ilahi...Thanks sebab bagi tau e pkara tu..E hargai pesanan tue.
.Haii... bilalah aku nak berenti jadi orang jiwa-jiwa nih.

Tu la dulu aku slalu kutuk orang dok jiwa-jiwa kat majalah Mangga..Masa umur aku 7 tahun aku da baca Mangga. Kat ruangan coretan apa ntah ada sorang mamat nih pakai spek itam,duk tengok pantai... Pastu kat sebelah gambar dia tu ada lar coretan hati dia yang ditujukan khas buat bekas minah dia.. Hahahah lawak wei kalau korang baca..

Kehadapan mawarku yang aku sayangi,
Aku sekarang sedang sendiri sepi menunggumnu...

Sambungannya aku malas nak tulis sebab tak ingat ..

Hahahahahahahah...jangan ketawakan orang kang terkena pada diri sendiri...Padan muke ko!!!..

Lagi satu, lagi dua, lagi tiga..

Buat kawan -kawan kelas aku yang happy bersama orang tersayang. Aku doakan korang selamat berbahagia ke akhir hayat...

Kalau apa-apa jadi kat aku korang tolong lar apa yang patot...Heee Peace!!!

Jalan-jalan terlupa pulak... kepada dia yang ada kat sana, saya suka kalau lihat awak senyum. Jagalah dia baik-baik sebab saya tak ampu nak jaga dia baik-baik...

Salam dari PIOUSE untuk hari ini...

Jalan-jalan ingat jugak kat saya yea...

No comments:

Blogger news

Blogroll