9.02.2010

Jalan: RaSa ItU iNi...PaTuT kE tAk??

sEKALI dia jalan macam ni da...

Apa korang rasa kalau ada sorang ni kan mulanya macam nak beri kita harapan dan peluang. Segala apa yang dia mahukan kita cuba penuhi dan tepati atas sebab nak senangkan ati dia..

Tapi betol jugak kata mak aku. Kalau bkenalan dengan orang pmpuan ni jangan lebih-lebih takut makan diri. Aku tahu lar yang aku ni bukan lar baik sangat. Tapi sekurang- sekurangnya jangan lar jadikan aku ni cam, tempat persingahan. Ingat aku ni bus stop apa. Bila time hujan cari aku tmpat bteduh bila hari cerah tinggalkan aku...

Aku memang dah jangka pkara ni akan berlaku. Dan sekarang aku tengah rasa cam nak jerit kuat-kuat kat muka dia kata dia "Saya tak mau tngok muka awak lagi".

Tapi aku bukannya nak jadi cam orang tak betol, aku ada belajar emosi, soo kener btindak sebgai seorang yang pro dan secara cekap . Hahaha bakal guru lar katakan. Memang kita marah kalau orang buat kita cam tu. Tapi aku pon kener paham mungkin ada sebab dan musabab dia buat camtu.

Aku harap semua yang terbaik buat kami...

Hmmm.. Pie, jalan-jalan ingat -ingat lar sket...

No comments:

Blogger news

Blogroll