1.08.2011

Jalan : RaSa MaCaM nAk PeNgsAn...

Jalan -jalan mengharungi liku-liku hidup ini...

Sepertinya kembalinya aku di bumi Kelantan menjanjikan seribu satu rasa yang benar-benar berkesan keatas diriku.

Bermulanya semester ini aku telah membuka lembaran baru dalam hidup ini. Begitu juga dengan tanggungjawab yang baru aku pikul ini. Ceritanya begini...

Minggu lepas bersamaan dengan hari khamis, aku dan ahli-ahli Jawatankuasa Perwakilan Pelajar mengadakan mesyuarat yang pertama bagi memastikan kedudukan jawatan dalam jawatankuasa ini.

Pensyarah selaku setiausaha pensyarah penasihat, Pn.Hajah Faridah membacakan senarai jawatan yang akan dipegang oleh kami semua untuk tahun ini.

Apabila jawatan kedua yang tertinggi disebut (Jawatan Naib Yang-Dipertua) nama tersebut ialah aku.

Yaaa!!!!Aku!!! Rasanya macam nak pitam bila tau nama aku untuk jawatan itu...

3 comments:

Anonymous said...

saya wakilk kumpulan reka bentuk n teknologi 2 ipgm kampus pendidikan teknik mengucapkan tahniah kepada syafie yang menjadi nydp bagi jawatankuasa perwakilan pelajar 2011-2012
he2

rockinsudu said...

congrats :D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Woooo ade gak yang suport moral kat ko yerrrr tahniahhhh atas jawatan kuasa perwakilan pelajar 2011-2012... tahniah berat tanggung jawab tu

Blogger news

Blogroll