9.17.2010

Jalan: KeMbAlI mEnYuLam KaIn

Jalan yang ini terus bersambung...

Hari ni aku balik semula ke IPG KKB, semalam mak dan ayah n adik2 aku antar kat bustand. Sesekali aku dapat rasa yang mak tak mau aku pergi jer macam selalu. Mungkin ia memang satu lumrah bagi mak terpaksa lepaskan aku pergi belaja jauh. Ala jauh pon still dalam Malaysia.. Tapi aku kena paham, semua memang akan berlaku cam tu besok pon kalau aku ada anak ( cheeeh berangan ada anak, blaja pon tak abih) mesti akan rasa cam tu.

Kalau diikutkan ati nak jer aku duk dekat, tapi memang ati kata boleh, realitinya hampeh..mana bole suka-suka tuka tmpat belajar, ingat ni sekolah bapak ko punya ker ho3...Tapi takpe, atas iltizam dan semangat didik yang tinggi aku akan terus belajar dan terus menyulam kain yang masih lagi kosong dan belum cantik sulamanya.

Apa-apa pon kat kawan-kawan aku yg masih dok umah.. Assigment-assignment kener wat jugak ho3 aku ni pon tngah pening-pening kepala dok buat kat hostel nih.

Kalau raya taun ni aku balik masa raya dah ke berapa nih, kalau dulu raya ke 3 aku dah duk kat hostel sensorang dah..Seram sioooot...

Masa dulu mana boleh jalan lagi..jalan-jalan ingat jugak yea.

No comments:

Blogger news

Blogroll