6.03.2011

Jalan: SiApA AkU dULu SeKaRaNg...

Jalan - jalan lama aku tak menulis...

Apa yang aku nak katakan, bermulanya aku menulis blog ini aku hanya mengharapkan mungkin yang membacanya hanya beberapa orang. Tak pernah terfikir nak cari reader ramai-ramai dan dapat komen banyak-banyak setiap kali post baru keluar.

Sebab ?

Setiap kali aku blog walking ke blogger hebat dan best-best aku rasa makin kecil je cita-cita aku nak berjaya dalam bidang ni. Apa yang aku ingat, masa aku buat cerita pasal Inbox dan masa tu reader aku ialah silent reader dari kawan-kawan aku.

Masa tu kalau ada orang komen dekat aku punya post, aku rasa suka sangat. Tak kisahlah komen yang mengondem atau membina. Aku tau bahawa adanya komen itu bermakna ada orang yang membaca post aku.
Kalau ada blogger yang mentarget dalam satu hari ada beribu-ribu entry dari orag. Aku dapat 1 orang masuk pun aku rasa puas hati...Sedih jugak kalau kita berkokok sorang-sorang tanpa teman di sisi...

I wish the light has turn on me...

No comments:

Blogger news

Blogroll