6.05.2011

Jalan : NoRa eLeNA...

Jalan-jalan melihat TV bersama Family di waktu petang...

Masa aku balik rumah minggu lepas, aku tak pelik la pasal mak ngan adik perempuan aku tngok cerita Nikita yang kat TV 9 tu, bukan Nikita Versi Amerika tu. Tapi versi Indonesia ok.

Tapi aku dapat lihat dari bermulanya beberapa minggu lepas berkenaan Fenomena Nora Elena. Memang tak dinafikan memang jadi satu fenomena kalau cerita -cerita kat Slot Akasia TV3. Kalau dulu drama Nur Kasih, sekarang dah jadi Movie. Ala lebih kurang macam Senario dulu lar, bila top kat tv amsuk lar movie lagi masyuk. Tapi sekarang Senario tak masyuk da..








Jadi ramai yang ambil peduli dan kisah pasal fenomena Nora Elena yang pelakonnya Siti Saleha dengan Aaron Aziz. Bermula dengan itu bertambah lakulah cerita dan juga pelakonnya di persada industri lakonan negara. Haish apa aku merepek ni..

By da way.

Kepada semua peminat Nora Elena, jangan Lupa jam 7.00 malam ini.

p/s : Kenapa cerita yang layan ini ditayangkan waktu begini ???

Nak download ???

Klik SINI (Credit to - http://cute-share.blogspot.com ).

No comments:

Blogger news

Blogroll