6.05.2011

Jalan: SeNtIaSa SabAr MeNuNgGu...

Jalan-jalan aku hari ini sabar menunggu khabar berita dari Skynet

Skynet ??? Terminator punya musuh ker  ??

Tak ada lah, hari ini Skynet syarikat penghantaran sedang berjanji dan berusaha untuk menghantar barang dari Kuala Lumpur kepada aku yang sedang menunggu dengar sabar dari minggu lepas.

Ko beli apa bro ?? Bom ke ??

Apa punya soalan da...aku mana mampu beli bom C4 atau beli enjin Jet Pejuang Sukhoi. Aku beli buku aje. Tapi buku tu aku beli dari Company My Sen Online. Hehehhe..Aku beli bulk set buku ada 4 buah kalau dapat nanti.

Buku apa ???

Ada lar..yang penting bukan buku Permata Yang Hilang. oKEH!!!

Ini adaah buku Pemata Yang Hilang.
Hanya untuk  pasangan yang SAH  berkahwin. Okek!! 




















P/s : Aku tak beli buku ni okek...aku beli buku lain taw. Nanti dah sampai aku post pulak story..

No comments:

Blogger news

Blogroll