3.12.2011

Jalan : rAsA rInDu PuLaK...

Jalan-jalan baru sampai di rumah bonda dan ayahnda terchenta...

Jam 8.30 lebih sikit aku sampai kat umah pagi ni. Tepon rumah mak aku cakap dia amik jap lagi.

Dari jauh nampak dia datang ngan motor amik aku. Emmm memang lar ada dekat -dekat sebulan lebih atau lebih tak balik rumah.

So tiba kat rumah ada lar adik laki aku dok tengok tv ngan adik pompuan aku pegi sekolah. Memang macam ni lar rumah kitaorang, adik -beradik 3 orang je. Memang senyap lar kalau semua ada atau tak ada. Ayah aku keja.

Balik ni memang nak fokus asaimen yang ada lagi menunggu untuk dikerjakan. Sikit kerja untuk JPP dan lain-lain program ni masih dalam perancangan.

Aku ingat nak melawat member aku yang baru balik dari mesir ari tu, dia camana agaknya. Mak aku cite bulan ni nak balik dah dia. Apa-apa pon sok aku tengok dia. Hai..Judin, judin..

Jalan-jalan rasa rindu lar sama dia...Harap dalam keadaan sihat sejahtera lah yea...Amin.

No comments:

Blogger news

Blogroll