10.27.2012

Jalan : Menulis dan Menulis Lagi

Jalan-jalan melihat petang yang kian menganjak senja yang hening.

Hari ini aku berfikir-fikir, macam mana yea kalau aku nak meneruskan minat aku menulis dan menulis. Aku tahu bakat bukan berpihak pada diri aku, tetapi aku sedang meneliti macam mana nak menjadi salah satu orang yang juga boleh berjaya dengan menulis. 

Kata Jakpa kawan aku, jangan pernah berhenti berusaha, sedangkan aku ini memang macam pisang goreng, makan kejap da sejuk. Tak macam termos atau periuk nasi, walau nasi masak tapi masih hangat. Huh...

Entah, mohon sangat bila masanya rasa itu akan terus datang dan aku juga nak tau peluang tu macam mana ia hadir. Huaauuuhhhh

Malasnya, tengok baru tiga rangkap da mula datang malas aku nak menaip. Puiii macam mana Jawa nak maju kalu asyik malas je..Huuuuhhh 


Lusa da exam la...study jum kawan2

No comments:

Blogger news

Blogroll