10.30.2012

Jalan : Handpone..oh Handphone...

Hari ni merupakan hari last sebelum esok untuk study SCE 3111.

Paper yang kalau dilihat dari luar nampak kool namun tak se-koool yang disangkakan. Ini adalah ia bersifat susah diam-diam berisi.

Abaikan hal paper tersebut. Ini ada lagi satu situasi yang mana meruncing dan mendatangkan kemarahan pada aku yang sedang dalam kebingungan. Mana tak nya, hari ni janji ngan cik gadis nak kejutkan pagi-pagi nak study. Tapi entah macam mana aku terlena setelah minum secawan oligo koko yang dicampur dengan coffeemate. Aku pelik, adakah tindak balas koko dan mate menyebabkan mata aku jadi sepet dan ketiduran. Sedangkan aku dah bagun awal pagi, membasuh baju dan menjemur kain laksana ibu-ibu dan bibik yang mana menunaikan kewajipan kepada keluarga.

Abaikan juga hal oligo dan coffeemate aku tu. Sekarang ini aku tengah hangin pasal aku topap hanphone aku guna Bank Kepala Harimau. Entah macam mana adakah aku sedang dalam proses beratur atau apa, sebab topap yang aku beli tak masuk-masuk. Ini mengakibatkan konsentrasi aku untuk menelaah menjadi kerisauan. Sebab, adakah akaun aku telah dihack ? Adakah wang dalam bank aku hanya sekadar nomor-nombor yang sudah tiada nilainya. Adakah...adakah....

Takpa kalau tahun depan naik kerajaan, hanpon bole jadi pintar, sepintar pembuat dasar. Huh.. sepintar pintar tupai melompat, jatuh ke longkang juga. Kongkang betul.

Sekarang ni aku tengah menunggu dengan sabar.Kadangkala lebih baik aku menyetat moto dan pergi ke kedai topap berdekatan beli.Cuma kena tambah dua posen je...

Sebab dua posen .....

No comments:

Blogger news

Blogroll