1.29.2011

Jalan : SemALaM...

Jalan kali ini berkisahkan seperti ini...

Semalam aku baru balik dari Kelantan, sampai-sampai rumah online. Biarkan lappy kejap, aku pegi klinik ngan adik pempuan aku.

Batuk dengan selesema aku semakin menjadi-jadi. Tak tau macam mana tapi memang teruk. Kalau aku batuk pejam mata, akan keluar flash-flash dalam bayangan mata aku. Kalau nak kata cam kena karen pon ada jugak.

Tapi Alhamdulilah setelah makam ubat ikut masa dan kadar yang disuarakan oleh doktor segalanya beransur-ansur pulih. Syukur sangat-sangat.Ya Allah.....

Bermulanya hari ini, aku sedang berusaha untuk meniapkan draf awal assignment yang baru dapat minggu lepas. Ada 5 dah sampai, setel awal-awal dapat ready kerja yang bertimbun yang nak sampai jap lagi. Apa-apa pon akan aku hadapai demi menjadi Guru Malaysia.

Pesan aku kepada rakan-rakan yang kat rumah Assignment-assignment.....


p/s: Mak aku tanya. Ko balik ni tak bawak gitar ? Aisssh..

No comments:

Blogger news

Blogroll