1.01.2011

Jalan : HaRi SeDiH BeRmULa...

Jalan-jalan hujan Januari masih turun


Jalan-jalan sedih bermula lagi...



Hari ini dalam sejarah, bilik aku yang sudah setahun aku lebih aku duduk bakal berubah wajah. Dan yang pastinya aku tercampak keluar dari bilik sebab proses merenovate bilik aku...

Ini bilik aku namanya CA10
Bilik ini asalnya aku duduk ngan roomate aku Apih.Dulu la, skang dia dah kuar aku duk ngan junior. Semalam aku balik, ada pakcik bagi tau bilik aku nak kena tebuk dinding buat tandas ngan bilik air. Takpa lah, bukan untuk aku...
Bilik aku yang sedang dalam proses penebukkan



Almari yang dikeluarkan, macam-macam ada




Telah ditebuk!!! Hahaha...

Alkisahnya..aku skang merempat kat bilik member aku.Nasib baik aku ada rumah sewa...sedang dalam proses untuk pindah.

Sedihnya aku tak diberitahu atau ada notis untuk aku keluar dari bilik akuuntuk proses renovation tue...Argghhh!!!

No comments:

Blogger news

Blogroll