8.21.2010

Mati hanya dua jari dari diri kita...



Jalan Ceritanya macam ni...

Hari semalam hujan lebat sangat, turun dari Pantai Timur angin kuat sedang turun. Aku malas nak tunggu lebih suke main hujan hehe dah lama tak main hujan...Masukkan barang dalam bakul moto trus jalan. Hujan makin kuat dan angin pon makin kuat..

Masuk dekat Jalan Maktab follow satu kereta My-Vi punya la slow tiba-tiba dia brek emergency..Aku apa lagi brek juga. Moto aku mengempor macam orang mabuk kalau diikutkan aku da boleh jatuh kat atas jalan hujan-hujan tu.

Tapi syukur lar yang moto aku dengan automatik naik balik lepas jadi belok2 tue..Kalau tak muke aku yang tak berapa hensem ni kener cium tar yang basah n licin tue..

Baju aku basah jangan cerita hmmm...

Memang jarak kita dengan ajal ni dalam dua jari kita jer...

Tak percaya?

Sekarang anda tengah scrool mouse kan bila baca post ni..kalau berlakunya short-circuit secara tak sengaja..kita boleh kiok taw...

Ingat-ingat lar kita bersama...

No comments:

Blogger news

Blogroll