8.19.2010

Mulanya Disini

Salam..

jam di dinding menunjukkan sudah pukul 4 pagi.. Aku memang tak boleh tidur malam ni... Tak tahu kenapa yang pasti besok ada kerja yang perlu aku siapkan.Mula dari naik matahari sampai terbenam.

Kadang-kadang kita akan rase bosan, macam robot kan..tapi tue semua tak jadi masalah sebab kita tahu yang kita bukan robot dan kita ada arah tuju kita.

Macam kita berjalan, kaalu takda arah tuju silap haribulan masuk dalam longkang..kan naya tu..

Semalam keluar dengan kawan-kawan pegi kedai bundle..Suka sangat baju vintage..Hmmm kalau bole rase nak bukak kedai bundle satu wohooo...tapi tue bukan cara yang betul nak tuju cita-cita aku.Sekadar hobi...

Lepas ni aku nak upload gambar baju bundle aku kalau ada sapa berkenan call jer aku or email..tak susah..

No comments:

Blogger news

Blogroll