7.03.2013

Jalan : Aku dan Cik Gadis

Kisah ni tak ramai yang tahu sebelum ni, kalau yang tahu tu mungkin orang tertentu je...

Soalan 1 : Siapa Cik Gadis itu?

Jawapan : Cik Gadis adalah seorang teman hidup setia, sahabat, penawar duka, pendengar setia, pemerhati tegar aku dan juga peminat no. 1 aku. Hahaha....serius aku tak tipu.


Soalan 2 : Macam Mana jumpa Cik Gadis ?

Jawapan : Jumpa Cik Gadis....emmm pendek ceritanya tapi sejarahnya lama. Serius lama, macam cerita kat novel melayu, serius aku tak tipu. Kalau bikin novel boleh jadi macam cerita Aku Sebenarnya Isterinya atau Trilogi Lagenda Budan Setan. Banyak watak dan kisah yang berlaku antara aku dan cik gadis. Bermula dengan kawan kepada pasangan kepada musuh kepada kawan balik kemudian sahabat kemudian pasangan hidup InsyaAllah. Pembaca semua tolong doakan jodoh kami cepat sampai hendaknya. Jawapan ini akan disambung dari semasa ke semasa.

Soalan 3 : Cik Gadis asal Mana ?

Jawapan : Pantai Timur Malaysia. Mung dop pahang dakyoh ca'kap bende2 eaa'h.



Soalan 4 : Macam mana rupa cik gadis..heheh

Jawapan : Macam jawapan P.Ramlee dalam cerita Pendekar Bujang Lapok. Yang kecik-kecik, molek-molek,comel-comel, cantik-cantik tu siaapaaaa....Cik Gadis saya.

Soalan 5 : Kenapa sebelum ni tak pernah cerita pasal cik Gadis ?

Jawapan : Ehh ada la..korang je tak baca betul2. Cuma dulu masa nak tulis Cik Gadis selalu cakap, jangan la tulis nanti orang baca malu..Awwww sweeetnyaa.
Meh aku tunjuk link : Jalan-awak-pandai-masak-tak ?


Soalan : Ada Gambar Cik Gadis tak ?

Jawapan : Ada.Nah korang carik sendiri mana dia. Clue : Si yang kecik-kecik, molek-molek,comel-comel, cantik-cantik


No comments:

Blogger news

Blogroll