7.15.2011

Jalan : JiKa Ia SeMuDaH ItU...

Jalan-jalan pagi-pagi merangka cerita dan buah fikiran aku yang sedang berserabut..

Malam tadi aku sibuk siapkan praktikal Biodiversity aku. Pening-pening....tolong-tolong kawan-kawan bio yang ada, share come cake with me !!!

Tapi aku tak lar nak menulis tentang biokepelbagaian dan variasi hidupan kat sini pagi-pagi bute ni.

Setiap dari kita akan ada masalah kan ?

Problem....problem...problem....


Pressure...pressure...heheh


Tapi kita perlukan satu masa, ruang dan peluang bagi atasi masalah kita. Ada orang bila ada masalah terus selesai, ada pula simpam sampai berpuluh-puluh tahun hingga diri jadi bermasalah. Ada juga yang ambil jalan mudah macam cerita Inbok. 
Terjun bangunan ingat masalah boleh selesai, sebenarnya lagi banyak, kalau terjun hancur badan bukan sendiri boleh kutip masuk tong sampah...susah Brader-brader majlis perbandaran nak bersihkan mayat terserbut. 

By the way, credit to our trash and garbage collector, without you guy's Malaysia will be complete with massive and gigantic trash all over the country.

Anda selalu menaip ? Buat kerja ? Kan kalau kita silap tulis boleh tekan butang "BACKSPACE" atau "DELETE"...

Andai kata kita mampu melakukannya pada setiap masalah kita kan bagus...

Like those button hehe..you guy's made my life easier.

So..to all fellow out there, what's your problem today ???

Heheh sumer post bergambar..manusia suka melihat gambar lah (fakta aku cipta)

No comments:

Blogger news

Blogroll